Skip to main content

PROGRAM AFFILIATE KLIKJER

 

PENDAHULUAN

Anda pernah dengar berkenaan satu platform produk digital atau ebook popular di Malaysia iaitu KLIKJER?

Sebenarnya platform ini dah lama ada dan ramai sebenarnya pernah membeli tanpa sedar daripada mereka. Betul. Saya sendiri dah beberapa kali membeli daripada platform mereka.

Menariknya platform ini adalah ia menawarkan pelabagai jenis produk digital dalam pelbagai kategori yang berbeza. Anda boleh lihat diantara contoh produk digital yang ada di platform mereka seperti yang saya kongsikan dibawah ini.






Itu hanya sebahagian daripada apa yang ada di platform mereka. Ada banyak lagi sebenarnya. Ada dua benda yang anda boleh lakukan di platform ini untuk anda buat duit online.

 

 

Anda boleh pilih untuk menjadi penulis atau menjadi affiliate. Tapi dalam sharing kali ini, saya nak ajar anda cara menjadi affiliate KLIKJER yang mampu memberikan anda pendapatan 4 angka dengan mudah!

KENAPA AFFILIATE DAN BUKAN PENULIS?

Mungkin anda rasakan jika anda menjadi penulis ebook atau produk digital, anda mampu untuk menghasilkan pendapatan yang berkali ganda lebih banyak daripada menjadi affiliate. Betul. Saya tak nafikan dari segi pendapatan tersebut.

Tapi, jika anda memilih untuk menjadi affiliate di KLIKJER, anda akan mendapat:

a. KOMISEN SETINGGI 50%

Betul. Jika harga produk adalah RM60, anda akan mendapat RM30! Bayangkan jika setiap produk anda berjaya jual sebanyak 100 unit seminggu, anda dah berjaya jana pendapatan tambahan sebanyak RM3000 seminggu!

Ia bukanlah satu nilai yang kecil dan anda kena baca sebab yang seterusnya untuk anda faham kenapa ia lebih berbaloi untuk anda menjadi affiliate KLIKJER.

b. JIMAT MASA ANDA

Anda akan dapat jimatkan masa anda daripada menghasilkan produk digital anda sendiri. Belum tentu lagi anda akan mendapat hasil seperti yang anda impikan jika anda berjaya menghasilkannya.

Saya bagi contoh mudah, anda menghasilkan satu panduan dalam bentuk ebook berkenaan cara menanam pokok. Anda rasakan produk tersebut akan laku keras kerana ramai orang berminat dengan aktiviti ini. Jadi, anda pun meluangkan masa hampir sebulan untuk memastikan ebook anda lengkap dan bermanfaat.

Anda letak harga RM100 kerana anda rasakan ebook anda ini tersangat lengkap dan akan berikan banyak manfaat pada orang ramai. Tapi, masa hari pelancaran, ebook anda tidak mendapat sambutan seperti yang anda sangkakan.

Anda akan rasa dua perkara ini:

     Nak give up

     Nak buat produk lain

Tapi, anda perasan tak yang kedua-duanya dah ambil dan akan ambil masa anda dengan begitu banyak? Rugi la kan anda dah habiskan masa lepastu anda nak give up. Rugi juga kalau anda nak mulakan produk baru pula dari awal.

Sebab itulah lebih baik anda mulakan dengan affiliate KLIKJER. Anda dah jimat masa anda. Produk semuanya sudah tersedia. Anda cuma perlukan teknik pemasaran yang tepat je untuk anda mula hasilkan pendapatan yang lumayan.

c. TAK PERLU BERIKAN SUPPORT

Anda rasa jadi penulis atau penerbit produk digital setakat hasilkan produk je? Anda silap. Anda perlu berikan support kepada para pembeli produk anda.

Jika anda bukan dalam kategori orang yang boleh untuk berurusan dengan orang lain, tak boleh nak bersabar melayan kerenah manusia dan bukanlah orang yang sesuai dalam customer service, anda tak sesuai untuk hasilkan panduan anda sendiri.

Jadi, lebih baik anda fokus kepada mempromosikan produk sedia ada atau yang bakal keluar. Nak belajar teknik macam mana untuk anda hasilkan RM16,000 sebagai affiliate? Jap. Saya ada panduan menarik untuk dikongsikan dengan anda.

 

PANDUAN RAHSIA KLIKJER


 

Panduan ini saya buat khas untuk anda yang tengah mencari lagi rentak untuk menjana pendapatan dengan bisnes online. Saya faham yang kebanyakan panduan biasanya memerlukan anda mempunyai kemahiran teknikal yang agak tinggi.

Sebab itulah saya memilih untuk menghasilkan panduan berkenaan affiliate terlebih dahulu dan dihasilkan dalam bentuk video tutorial. Biar mudah untuk anda ikut langkah demi langkah. 

Saya juga akan kongsikan perkara berikut didalam panduan ini. Antaranya adalah:

     Apa persediaan sebelum menjalankan kempen affiliate

     Produk apa yang patut ada promosikan di KLIKJER

     Apa tools yang anda patut guna

     Apakah platform yang paling berkesan untuk promosi produk affiliate

     Strategi apa yang berkesan untuk jual

     Macam mana nak hasilkan income yang konsisten dengan affiliate

     Dan banyak lagi info2 yang saya jarang dedahkan selama ini pada umum

 

Panduan ini memang saya hasilkan sebab saya nak berikan anda peluang untuk menambah pendapatan dan mengubah nasib anda. Sebab itu jugalah saya berikan diskaun yang tak masuk akal untuk anda dan saya berikan juga…

 

JAMINAN PULANGAN WANG 100%...

 

Jika anda dah apply semuanya seperti apa yang saya ajar dan tak berjaya mendapatkan sebarang hasil. Kalau anda betul-betul serius nak ubah nasib anda dan nak buat cara yang memang terbukti berkesan, anda boleh terus klik link dibawah. Mungkin ini peluang yang akan ubah hidup anda selepas ini.

Nota: Artikel asal dari Zyan.my

 


KLIKSINI UNTUK DAPATKAN PANDUAN RAHSIA KLIKJER PADA HARGA PROMOSI!

Comments

Popular posts from this blog

10 WEBSITE BORONG PALING MURAH DI CHINA.. (YANG NO. 2 TU BELI SEUNIT PUN MURAH TAU!)

Melalui artikel kali ini, sedikit perkongsian website borong barang China yang anda boleh dapat dengan murah dan sesuai untuk dijadikan bisnes dropship/Ebay. Ramai yang tidak tahu sebenarnya terdapat banyak website yang boleh anda borong barang China online tanpa perlu ke sana. 10 website borong barangan China yang anda perlu lawati : 1. 1688 Website 1688 ini menyediakan MOQ serendah 5 unit. Harga barangan akan berbeza mengikut range MOQ customer inginkan. Anda boleh dapatkan maklumat lanjut berkenaan website 1688 DI SINI sumber : https://www.1688.com/ 2. Taobao Sebuah laman jual-beli China yang popular dikalangan pembeli luar negara kerana harganya murah.Taobao menawarkan pelbagai variasi produk tanpa MOQ sumber : https://www.taobao.com/ 3. Tmall Sama seperti laman web Taobao , cuma bezanya terdapat brand-brand besar seperti Nike, Apple, Sony dan banyak lagi sumber : https://www.tmall.com/ 4. DealExtreme Kebanyakan supplier barang elektronik

Lubuk Borong dari China Yang Tak Ramai Orang Tahu

Ramai di kalangan pemborong rata-ratanya belum pernah dengar lubuk borong ini iaitu 1688.com. Ia sebenarnya sama seperti Alibaba.com, tetapi semuanya dalam bahasa Cina, dan untuk pasaran domestik di China. Ada yang percaya bahawa mereka boleh mendapatkan tawaran yang lebih baik, dengan pergi terus ke pembekal pada 1688.com, bukannya Alibaba.com. Tetapi adakah itu benar? Teruskan membaca, dan pelajari jika pembekal 1688.com benar-benar menawarkan harga yang lebih rendah, bagaimana untuk membayarnya dan jika mereka juga mempunyai lesen eksport. Apa itu 1688.com? 1688.com adalah direktori pembekal B2B yang dimiliki oleh Alibaba Group. Sama seperti Alibaba.com, 1688.com adalah portal untuk mencari kilang-kilang, pemborong dan syarikat-syarikat perdagangan. Jadi mengapa ia dipanggil 1688.com, dan bukan Alibaba? Dalam bahasa Cina, 1688 berbunyi sebagai "Yao Liu Ba Ba", yang (jenis) terdengar seperti Alibaba. Penggantian kata-kata untuk nombor bunyi yang sama a

KELEBIHAN SHOPEE BERBANDING PLATFORM LAIN

Zaman sekarang ni, hampir semua orang memilih untuk membeli secara online. Bukan apa, dengan hanya “browse” website Shopee atau app Shopee, anda dapat lakukan jual beli dengan hanya klik dan lepak santai dirumah sahaja. Ada cara mudah, pasti kita akan pilih cara mudah kan? Tak perlu lagi untuk keluar rumah, start enjin kereta, pergi dari satu kedai ke satu kedai untuk survey dan compare harga. Mudah kan dunia sekarang ni? Itu merupakan salah satu daripada kelebihan yang ada pada Shopee. Kalau nak cerita mengenai kelebihan Shopee ni, memang banyak. Tapi dalam banyak-banyak kelebihan Shopee, ada satu yang memang akan buat semua orang rasa macam.. “WOW! Serius la?” Kelebihan ni memang berjaya buatkan Shopee menjadi platform online shopping yang utama. Ia juga merupakan platform online shopping yang paling popular di Malaysia. Tapi, sebelum kelebihan yang satu ini diceritakan, apa kata kalau anda lihat kelebihan lain juga yang ada pada Shopee. Shopee menawarkan berbagai produk